Zpět nahoru

Balíček se ztratil, co s tím?

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis. Nejčastější příčiny nedoručení zásilky jsou následující:

Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky

Průběh doručování můžete sledovat on-line na uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail či mobilní telefon, který jste uvedli v objednávce.

Zásilka se ztratila u přepravce

Stává se to velmi zřídka. Pokud však k této situaci dojde, s dopravcem zahájíme reklamační řízení a nezávisle na situaci vaší první objednávky vám zboží zašleme znovu. 

Jsme tu pro Vás!

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!